2021.gada vasaras vidū uzsākām darbu pie Biedrības Pierīgas Partnerības komunikācijas stratēģijas.
Biedrības esošais zīmols tika izveidots jau 12 gadus atpakaļ, un izstrādāts bez analīzes par tā ietekmi, redzējuma uz mērķauditoriju, netika veidots roku rokā ar biedrības vērtībām.
Sekojot līdzi laikam,arī mēs vēlamies augt , jo ir pierādīts, ka veidojot mērķtiecīgu komunikāciju un zīmolu, ir iespējams sasniegt lielāku skaitu klientu, sniegtu priekšrocības konkurencē.
Tāpēc aktīvi strādājām gan individuāli ar Pierīgas Partnerības administratīvo komandu, gan lielākās fokusgrupās iesaistot biedrības padomi un biedrus, lai veidotu mūsu komunikācijas stratēģiju pēc iespējas mūzdienīgāku un saprotamāku.
Rezultatā ir atjaunots zīmols, balstoties uz biedrības vērtībām, pozicionējumu un arī veikto reputācijas mērījumu. Izstrādāta komunikācijas stratēģija, veikts dizaina dabs: logo, burtu, krāsas, socmediju template, web lapas skiču izstrāde un mājaslapas analīze.
Biedrības "Pierīgas Partnerības" valdes locekle un administratīvā vadītāja Jolanta Ivanova par šo izstrādes procesu, saka : "Reizēm ir grūti kāpt ārā no tik ērtajām ikdienas čībām un tās nomainīt uz augstpapēžu kurpēm, bet lai sasniegtu virsotnes ir jāspēj mobilizēties un izkāpt no ierastās komforta zonas un darboties citādāk! Jo reizēm ir svarīgi iet tālāk, sekot līdzi tendencēm un nepalikt uz vietas! Tas ir īstais ceļš uz attīstiību!"
Ar Biedrības “Pierīgas Partnerība” komunikācijas stratēģiju var iepazīties Šeit.
Izstrādātāja : zīmolvede Diāna Ņikitina.
Aktivitāte notiek projektā “3 soļi biedrības “Pierīgas partnerība” darbības kvalitātes pilnveidošanā un izaugsmē”,, kas tiek īstenots Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu 2014.-2021. gadam Aktīvo iedzīvotāju fonda Latvijā programmas ietvaros, projekta līgums Nr. AIF/2021/IK/261.