Projekta "Mārupe-mūsu mājas 2020" ietvaros biedrība “Biznesa Vēstniecība” sadarbībā ar Mārupes novada Domi aicina pieteikties bezmaksas vebināram “Veiksmīgs zīmols krīzes laikā”. Pasākumu finansē Mārupes pašvaldība.
Vebinārs notiks attālināti ievērojot valstī noteiktos ārkārtas situācijas pulcēšanās ierobežojumus 28. aprīlī plkst. 13.00 un 3h garumā būs iespēja gūt atbildes uz ļoti aktuāliem jautājumiem:
*Par ko man tagad runāt sociālajos tīklos?
*Vai var reklamēt produktus un pakalpojumus krīzes laikā?
*Kā nepazaudēt sekotājus un pircējus?
Būs iespēja arī uzdot lektorei savus jautājumus un iesaistīties diskusijās.
COVID-19 pandēmija nav atstājusi neskartus pat dažus no pasaulē lielākajiem uzņēmumiem. Jā, tā ir nopietns izaicinājums; jā, tā prasa pielāgošanos, resursu optimizēšanu un izmaiņas mārketinga stratēģijā; un jā, tajā slēpjas arī iespējas izaugt jaunā kvalitātē.
Šajā vebinārā iziesim cauri konkrētiem soļiem, ko ikviens mazais uzņēmums var veikt, lai izdzīvotu cauri krīzei - radītu spēcīgu mārketinga un sociālo tīklu stratēģiju un pielāgotu to krīzes apstākļiem. Vebināra programmu papildinās piemēri no dažādiem uzņēmumiem pasaulē, praktiski uzdevumi un jautājumi, lai ikvienai dalībniecei/ikvienam dalībniekam pēc tā būtu konkrētas idejas, ko pielietot sava uzņēmuma mārketingā.
Vebināru vadīs Katrīne Zane Geidmane, digitālā mārketinga konsultante ar plašu starptautisku pieredzi. Katrīne Zane veido digitālā mārketinga stratēģijas un kampaņas maziem uzņēmumiem visā pasaulē, kā arī sadarbojas ar digitālā mārketinga aģentūru ‘We Are All Connected’ Lielbritānijā.
Mērķauditorija: mazie un mikrouzņēmēji, dzīvesstila uzņēmēji
Dalība bezmaksas, vietu skaits ierobežots, pieteikšanās obligāta caur mājaslapu:
www.biznesavestnieciba.com
Datums: 28. aprīlis, 2020
Laiks: 13.00 - 16.00
Vieta: Biznesa Vēstniecība, Jelgavas ceļš 16, Tīraine, Mārupes novads, LV-2167