Tiešsaistes tikšanās par Olaines koprades telpu "Dzīvoklis"

Tiešsaistes tikšanās par Olaines koprades telpu "Dzīvoklis"

Biedrība "Pierīgas partnerība" aicina piedalīties tiešsaistes tikšanās neformālā gaisotnē, lai pastāstītu par Olaines koprades telpu "Dzīvoklis" un sastarpēji iepazītos ar  potenciālajiem koprades apmeklētājiem un rezidentiem.
Tikšanās paredzēta 15.05. plkst. 11.00 ZOOM vidē.
Saite uz pasākumu: https://zoom.us/j/96146966132

 

Tikšanās mērķis ir veidot un stiprināt koprades telpas kopienu, noskaidrojot, kas ir aktuāls un nepieciešams pašiem dalībniekiem. Paralēli starptautiskā projekta CoLabora ietvaros tiek veidots informatīvs rīks/metodoloģija par koprades telpas izveidi lauku reģionos, piesaistot ekspertu no koprades tīkla Cowocat Spānijā - kas veiks Latvijas (Olaines un Lielvārdes koprades telpu) izpēti.

Tiešsaistes laikā:
• Ievadā pastāstīsim par koprades telpas “Dzīvoklis” piedāvātajām iespējām;
• Iepazīstināsim ar biedrības pārstāvjiem un koprades telpas kopienas veidotāju;
• Pārrunāsim vēlamos pasākumus mūsu izaugsmei;
• Savstarpēji iepazīsimies tuvāk un apspriedīsim, kā mēs viens otram varam palīdzēt virtuāli.

 

Ja ir interese piedalīties šajā pasākumā, kā arī vēlaties vairāk uzzināt par Olaines koprades telpu "Dzīvoklis", zvaniet Kristiānai - 26454119 vai rakstiet uz kristiana@pierigaspartneriba.lv

Koprades telpa “Dzīvoklis” – Zemgales ielā 31 – 3.stāvā, Olainē.

 

Pasākums tiek organizēts projekta „European cooperation project on coworking spaces in rural areas” Nr.18-00-A019.333-000015 Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam apakšpasākuma „Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība” ietvaros.

 

 

 

Biedrības "Pierīgas partnerība" darbības nodrošināšana un teritorijas aktivizēšana” projekta Nr. 23-00-U31523.0-000003

Atbalsta Zemkopības ministrija un Lauku atbalsta dienests

© 2022 biedrība "Pierīgas partnerība"

Mājaslapas izstrādi finansē Islande, Lihtenšteina un Norvēģija EEZ un Norvēģijas grantu programmas “Aktīvo iedzīvotāju fonds” ietvaros.