Tiešsaistes apmācības kopienu veidotājiem, lai izveidotu koprades telpu

Tiešsaistes apmācības kopienu veidotājiem, lai izveidotu koprades telpu

Koprades telpas "CoLabora Lielvārde" sadarbībā ar "Dzīvoklis" organizē "Koprades telpas kā nākotnes perspektīva - apmācības kopienu veidotājiem" bezmaksas tiešsaistes apmācības, kas norisināsies 28. februārī plkst. 10:00-14:30 Zoom.us platformā. Apmācību mērķis ir veicināt koprades telpas attīstību, atpazīstamību un apmācīt potenciālos un esošos koprades telpu kopienu veidotājus.

Galvenie temati:

Līderis - koprades telpas pamats: kas ir līderība, sociālās prasmes, komunikācija, radošums, spēja novērot un uzklausīt, kritiskā domāšana.

Uzņēmējdarbības pamati - finanses, biznesa modeļi, sadarbību veidošana, peļņas iespējas.

Koprades telpas ikdiena - pasākumu organizēšana, spēja veidot saikni starp koprades telpu dalībniekiem, pieredzes stāsti.

Pieteikšanās obligāta līdz 27.02.2022 (ieskaitot) ŠEIT.

Savā pieredzē dalīsies un apmācības vadīs Āris Birze -  psihologs, uzņēmējs, trīs grāmatu autors un "SPIIKIIZI" vadītājs.

Apmācībām nav nepieciešama iepriekšējā pieredze koprades/kopstrādes telpas vadīšanā, bet motivācija nākotnē šādas telpas attīstīt arī savā dzīvesvietā, it īpaši, PPP biedrības “Zied zeme” (Ogres novads, Baldone un pagasts) vai biedrības “Pierīgas Partnerība” (Mārupes, Olaines novads) darbības teritorijās!

Apmācības tiek organizētas starptautiskā sadarbības projekta „European cooperation project on coworking spaces in rural areas” Nr.18-00-A019.333-000015 Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam apakšpasākuma „Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība” ietvaros.

Biedrības "Pierīgas partnerība" darbības nodrošināšana un teritorijas aktivizēšana” projekta Nr. 23-00-U31523.0-000003

Atbalsta Zemkopības ministrija un Lauku atbalsta dienests

© 2022 biedrība "Pierīgas partnerība"

Mājaslapas izstrādi finansē Islande, Lihtenšteina un Norvēģija EEZ un Norvēģijas grantu programmas “Aktīvo iedzīvotāju fonds” ietvaros.