Tūrisma zīmolam EXIT RĪGA izstrādāta vizuālās identitātes rokasgrāmata

DAUGAVA TRAVEL jeb “Daugavas lejteces” tūrisma reģions ir audzis un tam ir pievienojušies vēl 6 jauni novadi, pārtopot par zīmolu EXIT RĪGA, kas aicina ikvienu izrauties no ikdienas skrējiena, dodoties aizraujošā un aktīvā izbraucienā, kas ved apkārt Rīgai!

EXIT RĪGA – tie ir 14 novadi, kas vienmēr bijuši tepat blakus. Sadarbojoties ar 6 partnerībām, ir radīts zīmols, lai aicinātu kā vietējos ceļotājus, tā ārvalstu viesus apmeklēt galvaspilsētai tuvumā esošos tūrisma un aktīvās atpūtas objektus. 

Zīmola mērķis ir radīt vienotu platformu, kura tūristiem nodrošina viegli atrodamu un uztveramu informāciju, pakalpojumu pieejamību un saistošas aktivitātes EXIT RĪGA tūrisma reģionā. Parādīt labākos, interesantākos un pieejamākos ceļus uz piedzīvojumiem, jaunatklājumiem un atpūtu visplašākajās tās izpausmēs. Sniegt vietējiem un ārvalstu tūristiem viegli pieejamas un plašas iespējas iepazīt Pierīgas reģionus un caur tiem iepazīt patieso Latvijas dabu.

Zīmolam ir izstrādāta vizuālās identitātes vadlīnijas un rokasgrāmata, kurā ir definēti zīmola logotipa lietošanas noteikumi, krāsas, fonti, grafiskie elementi un maketu dizaina vadlīnijas un paraugi vienotai un konsekventai zīmola lietošanai.

Par zīmola izmantošanu aicinām sazināties, rakstot uz  info@exitriga.lv vai zvanot 28644888.

Projekts “Apkārt Rīgai – vienots tūrisma piedāvājums” tiek īstenots Lauku attīstības programmas 2014.—2020. gadam pasākumā “Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība”.

Top