Ar mērķi sasniegtu plašāku auditoriju un Pierīgas atpūtas piedāvājuma popularizēšanā iesaistīt vietējo kopienu - paša EXIT RĪGA zīmola teritorijas iedzīvotājus, šī gada pavasarī tiek uzsākta EXIT RIGA zīmola VĒSTNEŠU kampaņa.
Nākotnē paredzot iespēju šajā kustībā iesaistīt arvien plašāku sociālajos kanālos aktīvu iedzīvotāju skaitu, kuri vēlētos pildīt EXIT RĪGA zīmola vēstnešu funkciju, piektdien, 12.aprīlī, Vides izglītības centrā “Botania” EXIT RĪGA vēstnešu kampaņas atklāšanas pasākumā tiks sveikti pirmie 5 vēstneši, kas ir sociālos tīklos aktīvi cilvēki ar vismaz 1000 sekotājiem Instagram kontā.
To uzdevums kampaņas laikā būs aicināt sekot EXIT RIGA un stāstīt par zīmolu, kā arī dalīties ar ierakstiem, kas tapuši kampaņas laikā. Vēstnešu ideja ir, pirmkārt, informēt pašu vietējo sabiedrību par EXIT RĪGA zīmola un kanālu esamību, aicināt sekot tiem un iesaistīt vietējās sabiedrības locekļus savai dzīvesvietai tuvu tūrisma objektu atpazīstamības veicināšanā. Vietējo iedzīvotāju stāsti par tiem tuvām un labi zināmām atpūtas vietām var piesaistīt gan ar uzticību vietējam produkta vai pakalpojuma lietotājam, gan piedāvāt interesantu skatījumu uz tūrisma objektiem no cilvēkiem, kas tos, iespējams ikdienā apmeklē citu mērķu vadīti – nodoties ikdienas sporta aktivitātēm vietējās dabas takās, doties iknedēļas brīvdienu pastaigās ar ģimeni, vietām, kur atgūt enerģiju pēc garas darba dienas vai ikdienā iegādājas dāvanas sev tuvajiem cilvēkiem pie vietējiem ražotājiem. Šīs vietas un objekti vienlaicīgi ir interesanti arī tūristiem.
Vēstnešiem par savu darbu nav plānots atalgojums, bet tā būs iespēja vietējiem cilvēkiem dot ieguldījumu savu dzīvesvietas pilsētu un novadu atpazīstamības veicināšanā, kā arī popularizēt sevi caur EXIT RĪGA kanāliem. Vēstnešiem kā pateicība un pamudinājums ceļot pa Pierīgu būs reģiona vietējo pašvaldību un tūrisma uzņēmēju sarūpētās dāvanas, kā ieejas biļetes pasākumos un objektos, dāvanu kartes atpūtas vietās, kā arī iespēja bez maksas doties kādā vietējiem un ārvalstu ceļotājiem piedāvātā piedzīvojumā EXIT RĪGA teritorijā.
EXIT RĪGA vēstnešu kampaņa tiek organizēta Pierīgas reģiona tūrisma konkurētspējas paaugstināšanas projekta “Pierīgas tūrisma reģiona konkurētspējas paaugstināšana ar ilgtspējīgiem un digitālajiem risinājumiem” (Nr. 23-00-A019.332-000002), ko īsteno biedrība Pierīgas Partnerība sadarbībā ar vietējās rīcības grupām Partnerība Daugavkrasts, Biedrība "Gaujas Partnerība", Zied zeme, Biedrība Ropažu Salaspils partnerība, Stopiņu un Salaspils Partnerība, Jūras Zeme un Pierīgas tūrisma asociācija Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam apakšprogrammā „Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība” ietvaros.
Vairāk par projektu: https://ej.uz/TURISMA_SADARBIBA