Notiks Rīgas reģiona uzņēmēju POP-UP pasākums "Aprites ekonomika biznesā - mīti un realitāte"

Notiks Rīgas reģiona uzņēmēju POP-UP pasākums "Aprites ekonomika biznesā - mīti un realitāte"

  1. februārī no pl. 14.00, Ropažu novadā, "Getliņi EKO" vides izglītības centrā notiks (sa)darbības pasākums "KOPĀ BŪS AUGT!". Šis ir otrais no sešiem POP-UP pasākumiem Rīgas reģiona uzņēmējiem, kur būs iespēja gūt jaunas zināšanas un izpratni par aprites ekonomiku biznesā, dzirdēt labās prakses piemērus un veidot jaunas biznesa sadarbības.  

Pasākuma galvenā tēma “Aprites ekonomika biznesā – mīti un realitāte”. Populārie termini, kā "zaļais kurss," "zero waste," un "aprites ekonomika" rada skaļas diskusijas, stereotipus un izpratnes trūkumu. Pasākumā izzināsim, ko šie jēdzieni īsti nozīmē, cik daudzveidīgi tie var izpausties ikdienā, un, galvenais, kāpēc un kā tos reāli ieviest uzņēmējdarbībā. Pasākuma dalībniekiem būs iespēja uzklausīt nozares ekspertu viedokļus, apmainīties ar pieredzi un iepazīties ar Ropažu novada uzņēmumu ilgtspējīgajiem un inovatīvajiem risinājumiem biznesā. Visa pasākuma gaitā – iepazīšanās, tīklošanās un dalīšanās pieredzē par aprites ekonomiku.

Pasākuma mērķis ir veicināt Rīgas reģiona uzņēmēju sadarbību, izceļot ilgtspējīgus un inovatīvus uzņēmumu darbības risinājumus, kā arī iepazīt Ropažu novada uzņēmumus.

Pasākumā aicināts piedalīties ikviens Rīgas reģiona - Ķekavas, Mārupes, Olaines, Saulkrastu, Ropažu, Salaspils, Ogres novada, kā arī Ādažu novada Carnikavas pagasta uzņēmējs. Gaidīti arī tie, kuriem vēl ir tikai ideja par uzņēmējdarbību.

Vietu skaits ierobežots.

Lai pieteiktu dalību, līdz 14. februārim jāaizpilda anketa:  https://ej.uz/pop_up_ropaži. Pasākums ir bez maksas.

Pasākuma programma:

  • 00 – 14.10 Ierašanās “Getliņi EKO”, Kaudzīšu iela 57, Rumbula, Ropažu novads.
  • 10 – 15.00 “No atkritumiem uz apritumiem” / lekcija & diskusija par aprites ekonomikas mītiem, teoriju, pasaules piemēriem un realitāti, praktiski ieteikumi uzņēmējiem/ Maija Krastiņa, “Zero Waste Latvija” valdes locekle.
  • 00 – 16.00 Aprites ekonomika realitātē - iepazīšanās ar “Geltiņi EKO” / neliels stāsts un ekskursija pa teritoriju/ Inese Avota, “Getliņi EKO” Ilgtspējas vadītāja.
  • 00 – 16.20 Kopīgā zupas ēšana.
  • 20 – 16.35 Ropažu novada uzņēmuma “SEV FABRICS” pieredzes stāsts par aprites ekonomikas principiem uzņēmējdarbībā / Santa un Igors Voitešonoki, uzņēmuma dibinātāji un vadītāji.
  • 35 – 17.30 Dalībnieku iepazīšanās un tematiska tīklošanās.

Pasākumu vada: Maija Krastiņa, “Zero Waste Latvija” valdes locekle

 

  1. gads solās būt notikumiem bagāts, jo projekta “(sa)DARBĪBA: uzņēmēju sadarbības ekosistēmas stiprināšana”ietvaros Pierīgas reģionā plānoti 6 Pop-Up pasākumi, izzinot vai iepazīstinot ar uzņēmumiem, kuri darbojas saskaņā ar ilgtspējīgiem un inovatīviem darbības risinājumiem. Mērķis - veicināt vietējo uzņēmēju atpazīstamību, izceļot ilgtspējīgu un inovatīvus uzņēmuma darbības risinājumus un rosināt uzņēmumu savstarpēju sadarbību.

Aktivitāte notiek LEADER sadarbības projekta “(sa)DARBĪBA: uzņēmēju sadarbības ekosistēmas stiprināšana” (Nr. 23-00-A019.332-000003), ko īsteno biedrība “Partnerība Daugavkrasts” sadarbībā ar piecām vietējās rīcības grupām - biedrībām “Pierīgas partnerība", “Jūras zeme”, “Ropažu Garkalnes partnerība”, “Stopiņu Salaspils Partnerība” un “Publisko un privāto partnerattiecību biedrība "Zied zeme" Latvijas Lauku attīstības programmas 2014. – 2020.gadam apakšpasākuma „Starpteritoriālā un starpvalstu sadarbība” ietvaros. Vairāk par projektu: https://ej.uz/sa_DARBIBA 

 

Papildus informācija:

Projekta vadītāja Aiga Smiltāne

E-pasts: info@daugavkrasts.lv

Tālrunis: +371 25418113

Latvijas lauku attīstības programmas 2014-2020 gadam "Vietējās rīcības grupas darbības nodrošināšana un teritorijas aktivizēšana" projekta Nr. 16-00-A019.400-000013.

logo_line

Atbalsta Zemkopības ministrija un Lauku atbalsta dienests.

© 2022 biedrība "Pierīgas partnerība"

Mājaslapas izstrādi finansē Islande, Lihtenšteina un Norvēģija EEZ un Norvēģijas grantu programmas “Aktīvo iedzīvotāju fonds” ietvaros.