- izstrādāta biedrības stratēģija, kas balstīta uz līdzšinējā darba izvērtējumu, biedrības reputācijas mērījumu un analīzi;
- pilotēts 6 mēnešu stratēģiski vispiemērotākais saimnieciskās darbības veids dzīvē, veicot tā analīzi;
- nodrošināta zīmola atjaunošana un komunikācijas plāna izstrāde, kā arī tā ieviešana, tādejādi sasniedzot gan mērķauditoriju, gan piesaistot jaunus biedrus ar mūsdienīgiem komunikācijas risinājumiem;
- attīstīti biedrības cilvēkresursi: apmācot biedru un padomi darbam komandā, sadarbībā, tiks rasti risinājumu aktīvas līdzdarbības veicināšanā biedrības mērķu sasniegšanā, veicinot lojalitāti un tādejādi – ceļot biedrības „Pierīgas partnerība” lomu.
- Stratēģijas izstrāde un ieviešana 2022.-2027. gadam.
- Zīmola atjaunošana (rebrendings), komunikācijas plāna izstrāde un ieviešana.
- Biedrības cilvēkresursu attīstība – padomes un biedru apmācības zināšanu un prasmju pilnveidei komandas darbā.